dinsdag 14 juni 2016

Gouden juf!




Ukkepuk zijn juf is, ik zweer het jullie, goud waard! Wat zij dit jaar voor mijn mannetje heeft betekend....dat kan ik je niet uitleggen.
Mijn gevoelige pientere explosieve kereltje dat zich zo vaak onbegrepen voelt en een paar lastige jaartjes achter de rug heeft, is bij haar helemaal tot rust gekomen.
Zij begrijpt hem, voelt hem aan, weet hoe ze met hem kan praten en luistert naar wat hij te zeggen heeft. Dankzij haar geduld en empathie dit schooljaar heb ik mijn lieve ventje terug zoals hij vroeger was.

Ik weet niet of ze ooit zal begrijpen hoe dankbaar ik haar ben. Maar om haar dat te laten weten zocht ik naar een passend kado.
Het werd dit tasje in 'gouden' canvas.
Echt omdat ze goud waard is! Ik maakte de Juliette uit mijn favoriete boek, 'Mijn tas'. Ik sloeg wel de twee versies samen en zette de flap van deel I op de onderkant van deel II.
In combineerde met gouden stof met een print.
Binnenin borduurde ik de passende tekst "Jij bent goud waard" en we vulden met 'gouden' snoepjes.

Ik hoop dat de juf er blij mee zal zijn.

Stof: Rise and Shine van Camelot fabrics en gouden canvas - allebei uit de Stoffen kamer
Patroon: Juliette uit Mijn tas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten