donderdag 14 juli 2016

Einde schooljaar kadootjes


Na het superdrukke einde van het schooljaar (afstuderen van Zoonlief 2, oudercontacten x3, etentje oudercomité, afzwaai-sleepinn zesde leerjaar, ...) en de megadrukke kick-off van de zomervakantie (dagelijks kinébezoek met Zoon 1 omwille van gehechte meniscus, start op nieuw werk voor manlief, Ukkepuk 's ochtends naar kamp brengen en 's avonds weer gaan halen, voorbereidingen voor het feest van oma en opa voor hun 45j trouw/70j oma, het welkom heten van onze nieuwe schoonzus uit Mexico én tussendoor nog bezoeken aan orthodontist en chirurgen...) kan ik eindelijk weer even ademhalen! Oef!





Tijd om mijn blog weer wat op te poetsen.
Bij het eind van elk schooljaar probeer ik de leerkrachten van de jongens te voorzien van een passend persoonlijk kado.
Graag iets zelf gemaakt ook. De juf van Ukkepuk is haar gewicht in goud waard. Echt wel. Wat ik voor haar maakte, dat zag je hier al.

Omdat Zoonlief 2 de deur van de lagere school voorgoed achter zich dicht trok, werd een kadootje voorzien voor elke leerkracht. We vulden een zakje met gekleurde drop en voorzagen het van een passende tekst. Op naar het middelbaar!


En het leek wel of alle meisjes uit z'n klas een afscheidsfeestje gaven. Ik maakte dus ook nog een aantal kadootjes. Mijn favoriete kleine handtasje was er één van.



Maar nu even rust in huis. Genieten van wat de vakantie brengt en vooral van het eventjes niks doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten