woensdag 29 april 2015

Tijger T-shirt

Dieren... ze zijn er zot van mijn jongens.
En dat laat zich vaak zien in hun stoffenkeuze.

Vaak vraag ik hun gedacht over stofjes.
Zij moeten de kleren uiteindelijk wel dragen. Dus dan
koop ik liever wat zijn graag zien. Al ga ik er niet altijd in mee...
Legerprints bijv zijn niet zo m'n ding
en ook TV figuren hou ik hier liever buiten.

Van de tijgerstof van Zoon 1 was nog een behoorlijk stuk over.
De stof viel ook bij Zoonlief 2 erg in de smaak.
Gisteren zocht ik wat door mijn andere overschotten
en ik vond nog wat bijpassende stoffen.
Een patroontje vond ik in de laatste Ottobre.
De Bikes and Stripes T-shirt. Leuk detail: de mouwen zijn
vooraan gewoon en achteraan raglan. Staat leuk!

Hij zat heel snel in elkaar,
het breken van mijn tweelingnaald en het fout
nameten van mijn kraag (dat ik natuurlijk pas merkte
als alles al in elkaar zat) buiten beschouwing gelaten.





Kraagje doorgestikt met tweelingnaald.


Dit is alweer een beest van een T-shirt sie.

stof: www.klijntje.be en de Stoffenkamer
patroon: T-shirt Bikes and Stripes Ottobre 3/2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten