woensdag 17 september 2014

Ikea baksel kaneelbroodjes


Maandag een dagje Ikea gedaan met mama en vriendin. Naast de dingetjes die ik op het lijstje had staan, én het dozijn prulletjes die er níet opstonden (heb je dat nu niet altijd in Ikea?), grabbelde ik ook nog snel dit receptenkaartje  mee.

Dit moest ik eens uitproberen. Kaneelbroodjes!
Tussen de paar manden was die nodig moesten opgevouwen worden, de kilo's appels uit de tuin die de pot in moesten voor appelmoes en de moestuin die een bezoekje nodig had, werd de keukenrobot aan het werk gezet voor het deeg. 
Lekker makkelijk receptje bleek snel.
Al was het even zoeken hoeveel 700"ml" bloem nu wel was. Gram is me toch iets duidlijker.

Op de foto zagen ze er alvast veelbelovend uit. En ik moet zeggen, ze hebben de verwachtingen zeker ingelost.
De jongens hier konden er niet afblijven... en er schiet ondertussen niks meer van over.

2 opmerkingen:

  1. veertje , je broodjes zien er lekker en supermooi uit , ik zal eens moeten komen proeven he

    kus
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veertje , je broodjes zien er lekker en heel mooi uit hoor , ik zal eens moeten komen proeven
    kus
    mam

    BeantwoordenVerwijderen