woensdag 24 september 2014

Eerste naaiwerkje op mijn nieuwe naaizolder.

Nu ik mijn eigen naaiplekje heb, hoef ik mijn naaimachine niet elke keer op te bergen. Ze kan gewoon lekker blijven staan op mijn buro.

Dan verdient ze wel een mooi jasje dacht ik zo.
Dus werd mijn eerste naaiwerkje op mijn nieuwe plekje geboren.... een hoes voor mijn dikke vriend.

Een makkellijke handleiding vond ik hier
http://mamadammeke.blogspot.be/2013/06/tutorial-naaimachinehoes-met-ooropening.html

Een middagje later was de klus geklaard en voortaan pronkt er een mooie hoes over mijn naaimachine.



In de zijzakjes past mijn pedaal.


Is echt helemaal niet moeilijk om te maken. En zeg nu zelf.... het oogt wel mooi hé?


1 opmerking:

  1. Heel mooi gedaan . en nu zullen er wellicht nog veel pracht stukjes op de naaitafel verschijnen denk ik
    Kus
    Mams

    BeantwoordenVerwijderen