woensdag 27 mei 2015

Koopje...

Mijn zusje ging op reis naar Sri Lanka,
het geboorteland van haar man.
Behalve een hoofd vol verhalen
én een fototoestel vol foto's,
bracht ze ook stof mee!!

Ze vindt zichzelf een stoffenleek
en wist niet goed wat kiezen.
Maar ik vind dat ze het super heeft gedaan.
Ze bracht maar liefst 20m stof mee....
En dat voor maar 20€!
Jaja, 1€/m!! Fantastisch toch.

Mama en ik mochten zelf verdelen
en dat deden we heel eerlijk....
Elk om beurt een lap. :o)

Dit is mijn keuze....


De donkere streepjes worden (het reeds lang geplande) hemd voor manlief.
De andere stofjes hebben nog geen specifiek doel, maar er zal er zeker eentje als handtas eindigen.

Verder werd hier de laatste tijd niet stil gezeten.... Ondanks mijn gebrek aan posts.
Tara Kat werd gemaakt voor een jarig vriendinnetje van Ukkepuk.



De Efteling werd bezocht, taart werd gebakken, confituur gemaakt en 'het late verjaardagsfeest' van Zoon 1 werd eindelijk gevierd! Voor het hoogteparcours was mooi weer nodig en dat heb je niet echt in januari.









En tussendoor wordt ook nog serieus gestudeerd voor het piano-examen!



Druk genoeg dus alweer.
De vakantie zal deugd doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten