dinsdag 18 november 2014

Egoïstisch rokje?

Het lag er al een tijdje... mijn stofje.
Zo'n dikke twee maanden om precies te zijn.
Hoog tijd dus om ermee aan de slag te gaan.

Het werd deze keer dus iets voor mezelf!
Beetje egoïstisch? Hm, neen hé.... het mag ook wel eens, toch?

Uit het boek van Mme Zsazsa werd de A-lijn rok met paspel gekozen.


Onbekende paden moesten betreden worden, want een blinde rits
werd hier nog nooit gedaan.
Maar dankzij de goede uitleg werd het makkelijker dan gevreesd.

Met twee tussenpozes voor school- en eetmomenten
kreeg ik het rokje vandaag nog af.
En ik ben er best fier op.

Het stofje is een ribfluweel van Stenzo.



De lengte was een beetje zoeken. Manlief had niet echt een
uitgesproken mening over de verschillende getoonde lengtes....
Soms mis ik hier echt wel een dochter in huis!  :o)


Groene paspel.
Mijn naamlabeltje mag natuurlijk ook niet ontbreken.
De "voor-de-eerste-maal-gedaan" niet-geheel-blinde rits.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten