zaterdag 15 november 2014

Graaauw! Een tijger van een trui!

De jongens mogen vaak zelf hun voorkeur van stof
tonen en dat maakt zo'n trui dan natuurlijk
extra leuk om te dragen.

Zoon 1 struinde de online stoffenwinkels af
en liet zijn oog op een prachtige tijgerstof vallen.
Tijgers zijn zijn lievelingsdieren, dus hij moest
niet verder nadenken. Ook ik was meteen verkocht.
Stof werd besteld (www.klijntje.be) en drie dagen
later viel ze in de bus. Super service!

Voor bijpassende stof trok ik naar de Stoffenkamer,
nog altijd mijn favoriete winkel! Het werd donkerblauw.

Deze keer ging ik voor een ander patroon. Eentje met
raglanmouwen. Deze maakte ik nog niet.
Supermakkelijk!! 
Ook Zoon 1 keurde de trui goed, oef!

Nu wordt het alleen oppassen als de andere broers
met hun hertentrui langs komen.... als dat maar
goedkomt met die tijgers!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten