zondag 5 oktober 2014

retro bermuda

De jongens verslijten hun broeken hier aan de lopende band.
Tijd om zelf aan de slag te gaan, dacht ik voorbije zomer.

Ik heb hier geen fans van ritsens, gespen, knopen.....
Dat duurt hen allemaal veel te lang bij het toiletbezoek.
Het moet lekker makkelijk zijn bij mijn jongens. 
Dus een reep boordstof was dé oplossing.

Het patroon is uit 'homemade mini couture voor jongens en meisjes' van
LITTLE MISS. Y & VERMILJOEN.

Het werd een blauwe versie voor zoonlief twee.
Stof heb ik besteld bij Daaidieka. Ik koos voor een canvas met lichte stretch.
Heel aangenaam om te dragen.
De zakjes werden gevoerd met een overschotje stof uit de kast.
De kleur boordstof werd afgestemd op de kleur van de broek.


Een rode versie voor ukkepuk.
Eveneens gevoerde zakjes met overschotje stof.


De jongens waren er heel blij mee.
En dan hoort eens zot poseren er natuurlijk bij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten