zondag 28 december 2014

Celeste

Manlief met 2/3 van de kroost naar de veldcross....
Het resterende 1/3 van de kroost de hele dag druk bezig
met het ineen steken van zijn nieuwe Lego Chima....

En ikke? Een beetje me-time! Een zeldzaamheid tijdens de vakantie.
Dus wat doen we dan?!
Richting naaizolder en hoppa....
daar was de Celeste.



Alweer een zalige handtas.
Beetje meer werk dan de Tilly natuurlijk
maar dat vond ik nu eens niet erg sie.

Zondag, dus geen stoffenwinkels open vandaag....
Ik moest me dus redden met wat ik liggen had.
Liever had ik een ander stofje, maar ik kon niet wachten.
Ik kocht dit lapje een tijdje geleden bij de Stoffenkamer,
het lag er als couponneke te blinken.

De rits had ik ook liggen en ik vind hem er wel bij passen.


 Binnenin voegde ik een zakje met rits toe,
voor het opbergen van mijn "grote geheimen".
Ook een GSM-zakje afgewerkt met roze paspel.
En een hangertje om sleutels aan te bevestigen,
nooit meer rommelen in de tas.



In het boek staat om H640 te gebruiken als versteviging.
Ik vind de tas toch slapjes vallen.
Misschien probeer ik de volgende keer eens met Decovil Light?
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb hier nog nooit mee gewerkt....  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten