dinsdag 2 december 2014

Over een stofje en een hemdje

 Er lag een stofje in mijn kast...
al een hele poos....
Zo'n jaar of twee.....
Het werd toen tot pyjama herleid.....
maar om de één of andere reden vond ik
het toen mooier dan nu.....

Er lag nog een stukje overschot van dat
stofje in mijn kast....
En tja, dat kan je toch niet làten liggen....
Want dan vind je het op den duur
écht helemaal niet mooi meer.

Er zat een patroontje in mijn hoofd.....
Dat van het gingerbread hemdje uit
Een hemdje met kraag had ik echter nog nooit gemaakt.
Maar ik wilde het wél graag kunnen!

Dus kwam het restje stof nog goed van pas.
Mocht mijn probeerselhemdje
niet echt lukken, dan zou ik er alvast niet al
teveel hartzeer van hebben.

Maar tadaa! Het hemdje lukte heel goed!
En hoewel het nog niet helemaal af is
(ik wacht nog op de kamsnap.... ooh Kerstman?)
wil ik het wel al graag met jullie delen.
Het zit vol speldjes ipv de knoopjes dus ukkepuk
zag het niet helemaal zitten om ermee te poseren.
Daarom dus op een kapstokje....


 Kraagje afgewerkt met rode biaislint.




Voilà, alweer een missie geslaagd!
Er volgen zeker en vast nog hemdjes voor deze zomer...
maar dan in een mooier stofje.   ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten