maandag 8 december 2014

Ziekenbezoektas

Morgen ga ik op ziekenbezoek bij mijn hartsvriendin!
Ze kan het huis niet uit en verdient wel wat gezelschap.

Natuurlijk kom je niet met lege handen toe.
Daarom maakte ik deze middag de Vinktas.


Om een beetje in de Kerstsfeer te komen,
maakte ik de tas uit een kerst-tafellaken.


De binnenkant is uit een gewoon tafellaken,
in bijpassende kleuren.
De tassenbanden maakte ik eveneens uit dit tafellaken.


Voor de foto's opgevuld met krantenpapier,
maar voor het bezoek komt er allerlei lekkers in!

--------------------------------------------------------------------------------

Ondertussen is de "tas-vulling" ook gebakken
en ruikt het huis hier heerlijk!
Home-made suikervrije koekjes en cupcakes.
Ik denk dat ze zullen smaken.



1 opmerking:

  1. Wat een tof maar ook lekker kadootje, je vriendin zal superblij zijn denk ik , mooi gedaan 😊

    BeantwoordenVerwijderen