zaterdag 20 december 2014

Kado kussens

Amaai, productieve dag vandaag.
Nadat ik de jongens naar de muziekles bracht
en snel snel even wat was opvouwde,
trok ik me terug in mijn naaikamer voor het afwerken
van mijn Julia Sweater.

Meteen erna begon ik aan het eerste kado-kussen.
Mama en papa sprongen even binnen
dus werd er wat pauze genomen.
En toen waren de jongens thuis van de muziekles
en mochten we vertrekken naar de zwemles.
Pffff, rustig weekend? Ik dacht het niet.

Maar deze middag kon ik het toch niet laten om verder te werken.
Het "inkleur"kussen voor petekindje 1 was eerst aan de beurt.
Ik maakte voor het eerst een kussen met rits
en het was makkelijker dan gevreesd.

Dit is het geslaagde resultaat.




Met bijhorend pakje textielstiften....



Meteen erna begon ik aan de kussens voor schoonzus.
Ik had het nog in de vingers dus ik dacht dat het snel
zou gepiept zijn. Zucht.... scheef gestikt bij rits.....
uithalen en opnieuw.....
....dan stomweg het labelke aan de
binnenkant van het kussen genaaid!
Aaargh,... eraf en opnieuw.
Maar hier zijn ze dan toch, de twee kussens!

Schoonzus heeft een rode muur in de living
dus ik hoop dat het mooi zal passen.





stof: Ikea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten