maandag 15 december 2014

Scrappen

Ik heb jullie hier nog niks laten zien van mijn scrapwerkjes.
Het scrappen staat de laatste tijd dan wel op een heel laag pitje,
ik heb een schat aan werkjes om met jullie te delen.

Met scrappen kan je pareltjes maken van je foto's.
Soms is het even zoeken naar de juiste compositie,
het perfecte papier dat bij je foto's past, ....
maar het resultaat is meestal heel mooi.
Ik hoop dat de jongens er later zullen van genieten
om in hun fotoalbum te bladeren.

Je kan inspiratie opdoen op het internet of er zijn boekjes over.
Mooi papier kan je kopen in hobbywinkels zoals Pippoos
maar evengoed in de Lidl of Aldi
of ik gebruikte zelfs papier uit staalboeken van behangpapier.

Enkele van mijn werkjes....
De foto's zijn niet schitterend, maar een fotoboek laat zich
niet zo vlot fotograferen.   :o)




















Ik maakte ook dingen als kadootjes....
Deze kader maakte ik voor mijn lieve zusje,
één van de beste tantes ter wereld!


Herinnering voor mijn mama en papa toen onze hond gestorven is.
 



Voor een verjaardag van mijn schoonmama
maakte ik enkele jaren geleden deze fotobox.
Ik vind hem nog steeds prachtig!



 Als je het deksel er afneemt, valt de doos open....


Langs alle kanten zijn flapjes met daaronder nog meer foto's.



Geboortedoos die ik maakte voor mijn zus haar kindje.


Binnenin zit een doosje om de eerste schoentjes in te bewaren,
een zakje voor het eerste pakje dat hij droeg,
de krant van zijn geboortedag,
een tandendoosje,
een doosje om een haarlokje in te stoppen, enz....


Amaai, wat een boel foto's!
En dan heb ik er nog zoveel die ik met jullie kan delen.
Maar ik denk dat ik hier maar even stop....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten