vrijdag 26 december 2014

Kerstkadootjes en wat ermee gedaan!

Oooooh, hier zit een superblije madam aan de PC!
Wat een zalige kadootjes heb ik gekregen voor Kerst!

Van manlief kreeg ik dit fantastische boek...
dit is nù al één van mijn favorieten.


Van zusje lief kreeg ik de al-heel-lang-gewilde-kamsnap-tang
met een boel kamsnaps in vrolijke kleuren!


Fantastisch ding! Hier en daar had ik al horen waaien
dat het toch wel prutsen is met die kamsnaps....
dus ik had wel wat schrik. Maar niks is minder waar hoor.
Via deze link van Elisanna kwam ik op dit filmpje terecht.
Super duidelijke uitleg.
Dus het "testje" deze morgen gaf een bevredigend resultaat.


Meteen werd het hemdje van Ukkepuk, dat ik toen reeds maakte
en al een hele poos aan de kapstok hing, voorzien van kamsnaps.


Na een middagje schaatsen met het manvolk en een blitsbezoekje
aan de kerstmarkt in Gent, kon ik het toch niet laten
om alvast iets uit te proberen uit mijn nieuwe boek.
Het werd de Tilly I. Zalig tasje om te maken!


En deze past perfect bij mijn andere clutch die ik eens maakte op
een workshop bij Jace-did-It.


En dit smaakt naar meer!! De tweede Tilly ligt al geknipt klaar.
Maar met Ukkepuk in bed, moet het naaien even wachten.
Mijn naaikamer ligt boven zijn kamertje....

En nu is het tijd om tegen manlief in de zetel te kruipen
en wat te bekomen van die drukke feestdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten